Media Kit

En samtale er nok
– fordi det skal være enkelt å få hjelp

Vakttjenesten innen eiendomsteknologi betjener deg 24/7. 24 Center kobler sammen behovet og leverandøren av eiendomsteknisk hjelp raskt og enkelt. Takket være den innovative plattformen, applikasjonen og den unike serviceprosessen, tilbyr vi den raskeste responstiden på markedet og den mest avanserte kundeopplevelsen i bransjen.

Snarveier

24 Center

Les mer om 24 Center her

Kontakter

Vi svarer gladelig på alle henvendelser

Galleri

Fotoer og bilder for artikler

Nyheter

Våre siste nyheter og artikler

Hva vi gjør

24 Center servicekonsept_client

Å finne håndverkeren jeg trenger er for vanskelig! De er så vanskelige å finne og komme i kontakt med! Og selv om du kommer i kontakt med dem, så er de ikke tilgjengelig…

24 Center servicekonsept call-center

24 Center er tilgjengelig 24/7. Jobben vil bli sendt ut til nærmeste håndverker tilgjengelig

24 Center servicekonsept_Partner

Håndverkeren aksepterer jobben. Kunden vil få en link til å sporingsside der de kan følge opp progressen til jobben.

Siste blogger

Mediakontakter

Media Contact 24 Center CEO Joose Pinomaa

Joose Pinomaa

CEO
+358 40 196 6396
[email protected]
ENG & FIN

Media Contact 23 Center Norway Jens Haug

Jens Haug

Team Leader Norway
+47 455 00 977
[email protected]
NOR & ENG

Media Contact 23 Center Sweden Tommy Ekhorn

Tommy Ekhorn

Operations Manager Sweden
+46 73 42 25 398
[email protected]
SWE & ENG

Bildergalleri

Forretningsprinsipp

Play Video

24 Center er et vaktsenter innen håndverk, der vi alltid vet hvilken fagpersoner som kan komme raskest til stedet. Vi vil løse håndverksproblemer raskt og pålitelig, når som helst og hvor som helst. Vi videresender oppdraget til installasjonsfirmaet som kan komme raskest til stedet. Det er nok å kontakte oss en gang.

Vårt HVAC-servicekonsept er bransjens mest innovative og unike, der vi forhindrer at skader forstørres, og viderefører oppdrag til våre lokale partnere som utfører arbeidet fra start til slutt på dine vilkår.

På 24 Center vet vi alltid hvilken profesjonell som kan være raskest på plass. Generelt er vaktteknikere hjemme og våkner søvnige etter anrop, eller i verste fall svarer de ikke i det hele tatt. Vårt nødsenterprinsipp betyr at det er nok å kontakte oss en gang, så tar vi vare på alt som trengs i ditt sted.

24 Centers kundeservice er på plass hver dag i året og svarer raskt på anropet ditt. Vær forberedt på å gi en nøyaktig beskrivelse av behovene dine, samt kontaktinformasjon. Etter behovsvurderingen oppgir vi våre tydelige priser. Når du har godtatt tilbudet vårt, aksepterer vi bestillingen, og du har en profesjonell på plass når du trenger det.

Vi tilbyr en fullstendig tilfredshetsgaranti for arbeidet, og er alltid på kundens side i tilfelle klager.

Du blir alltid betjent av en lokal profesjonell!​

Map of Norway

Ta kontakt

Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller kontaktskjemaet på nettstedet vårt.

Mottak av en bestilling

Vi svarer på meldingen din umiddelbart. Vi foretar en behovsvurdering, registrerer kontaktinformasjonen din i systemet vårt og ber deg godta prissettingen.

Oppdragsbehandling

Systemet vårt undersøker tilgjengelige lokale fagpersoner. Du vil motta en tekstmelding fra partneren vår når denne har mottatt oppdraget.

Gjennomføring av oppdraget

Våre partnere kontakter deg umiddelbart for å bli enige om arbeidet, samt andre praktiske detaljer og tidsplanen. Våre partnere håndterer arbeidet og betjener deg fra start til slutt.

Fakturering

Vi sender faktura innen ti dager etter at arbeidet er fullført. Fakturaen har en betalingsperiode på 7 dager. Du kan betale med den valgte betalingsmåten (bankoverføring, kredittkortbetaling, mobilbetaling).

Tjenesteutvikling

Etter bestillingen sender vi en spørreundersøkelse om tilbakemelding for å forbedre vår virksomhet. Hver måned trekker vi et SuperPresent-kort på 500 kr til en av dem som svarte på undersøkelsen.

Send en klage

Dessverre kan vi ikke alltid betjene deg som vi ønsker. Del din erfaring med oss gjennom tilbakemeldingsskjemaet eller via e-post til [email protected] / [email protected]. Vi vil behandle klagen din så snart som mulig for å rette opp feilen vår.

Beste kundeservice

Etter å ha behandlet klagen, sender vi deg en spørreundersøkelse om tilbakemelding for å sikre best mulig kundeopplevelse. Vi utvikler virksomheten vår basert på tilbakemeldingene dine.

Kontakt oss!

Vi kontakter deg så snart som mulig.

Ønsket kontaktmetode:

Ofte stilte spørsmål om 24 Center!

24 Center er et vaktsenter for eiendomsteknologi. Vi tilbyr hjelp vedrørende eiendomstekniske problemer. Du får all hjelp angående eiendomsteknologi, både akutt og mindre hastende, med kun én telefonsamtale.

24 Center Norges hovedkontor er på Østensjøveien 43, Oslo. Fra hovedkontoret betjener vår kundeservice hele Norge angående eiendomstekniske problemer.

24 Center sørger for at kunden kommer i kontakt med rett leverandør som kan være på stedet til rett tid. Vi synes det skal være bekymringsløst og raskt å få hjelp når du trenger det!

Typiske skader som dekkes av boligforsikringen er vannskader forårsaket av ødelagte rør eller utstyr knyttet til denne, samt brann-, røyk- og sotskader. Erstatningsbeløpet ved vannskade påvirkes av alderen på den ødelagte enheten eller rørledningen.

Ring uansett. 24 Centers kundeservice ønsker å hjelpe kunder i alle nødsituasjoner. Samtalen er gratis og mange ting kan løses hjemme ved hjelp av tips basert på kundeservicens erfaring.

24 Center betjener også mindre presserende bestillinger. Jobber som bestilles minst tre virkedager i forveien har også en billigere timepris. Du kan selv legge inn bestillingen som en nettbestilling på vår nettside på https://24center.no/online-bestilling/

Obs!

24 Center har ennå ikke startet driften.
Vennligst sjekk igjen høsten 2021 når vi blir aktive!

Nettstedet vårt bruker informasjonskapsler. Ved å bruke tjenestene våre godtar du bruken av informasjonskapsler. Les mer