Vi garanterer
hurtighet og kvalitet

En samtale er nok. Nødtjenesten for håndverker står til rådighet 24/7.
Vi er din eneste kontraktspartner, hos oss får du alltid en lokal profesjonell.

24 Center - Viljen til å hjelpe

“Livet er fullt av mirakler. Noen ganger føles det som en kamp, noen ganger føles det som suksess. Likevel er det alltid unikt – for dyrt å kaste bort. Noen ganger kommer vanskeligheter inn i dette livet. Eiendomsteknologi er en skuffelse. En tilsynelatende liten ting som har forårsaket enorme problemer for mennesker. Det er en risiko for at livet til og med kan spore av. I hjertet av 24 Center er ønsket om å hjelpe deg med disse problemene. Vi ønsker at du skal kunne leve hverdagen og høytiden så smidig som mulig. Livet ditt er fullt av mirakler.”

Forretningsprinsipp

Play Video

24 Center er et vaktsenter innen håndverk, der vi alltid vet hvilken fagpersoner som kan komme raskest til stedet. Vi vil løse håndverksproblemer raskt og pålitelig, når som helst og hvor som helst. Vi videresender oppdraget til installasjonsfirmaet som kan komme raskest til stedet. Det er nok å kontakte oss en gang.

Vårt HVAC-servicekonsept er bransjens mest innovative og unike, der vi forhindrer at skader forstørres, og viderefører oppdrag til våre lokale partnere som utfører arbeidet fra start til slutt på dine vilkår.

På 24 Center vet vi alltid hvilken profesjonell som kan være raskest på plass. Generelt er vaktteknikere hjemme og våkner søvnige etter anrop, eller i verste fall svarer de ikke i det hele tatt. Vårt nødsenterprinsipp betyr at det er nok å kontakte oss en gang, så tar vi vare på alt som trengs i ditt sted.

24 Centers kundeservice er på plass hver dag i året og svarer raskt på anropet ditt. Vær forberedt på å gi en nøyaktig beskrivelse av behovene dine, samt kontaktinformasjon. Etter behovsvurderingen oppgir vi våre tydelige priser. Når du har godtatt tilbudet vårt, aksepterer vi bestillingen, og du har en profesjonell til stede så fort som mulig.

Vi tilbyr en fullstendig tilfredshetsgaranti for arbeidet, og er alltid på kundens side i tilfelle klager.

Du blir alltid betjent av en lokal profesjonell!

Map of Norway

Ta kontakt

Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller kontaktskjemaet på nettstedet vårt.

Mottak av en bestilling

Vi svarer på meldingen din umiddelbart. Vi foretar en behovsvurdering, registrerer kontaktinformasjonen din i systemet vårt og ber deg godta prissettingen.

Oppdragsbehandling

Systemet vårt undersøker tilgjengelige lokale fagpersoner. Du vil motta en tekstmelding fra partneren vår når denne har mottatt oppdraget.

Gjennomføring av oppdraget

Våre partnere kontakter deg umiddelbart for å bli enige om arbeidet, samt andre praktiske detaljer og tidsplanen. Våre partnere håndterer arbeidet og betjener deg fra start til slutt.

Fakturering

Vi sender faktura innen ti dager etter at arbeidet er fullført. Fakturaen har en betalingsperiode på 7 dager. Du kan betale med den valgte betalingsmåten (bankoverføring, kredittkortbetaling, mobilbetaling).

Tjenesteutvikling

Etter bestillingen sender vi en spørreundersøkelse om tilbakemelding for å forbedre vår virksomhet. Hver måned trekker vi et SuperPresent-kort på 500 kr til en av dem som svarte på undersøkelsen.

Send en klage

Dessverre kan vi ikke alltid betjene deg som vi ønsker. Del din erfaring med oss gjennom tilbakemeldingsskjemaet eller via e-post til [email protected] / [email protected]. Vi vil behandle klagen din så snart som mulig for å rette opp feilen vår.

Beste kundeservice

Etter å ha behandlet klagen, sender vi deg en spørreundersøkelse om tilbakemelding for å sikre best mulig kundeopplevelse. Vi utvikler virksomheten vår basert på tilbakemeldingene dine.

Kontakt oss!

Vi kontakter deg så snart som mulig.

Ønsket kontaktmetode:

Ofte stilte spørsmål om 24 Center!

24 Center er et vaktsenter for eiendomsteknologi. Vi tilbyr hjelp vedrørende eiendomstekniske problemer. Du får all hjelp angående eiendomsteknologi, både akutt og mindre hastende, med kun én telefonsamtale.

24 Center Norges hovedkontor er på Østensjøveien 43, Oslo. Fra hovedkontoret betjener vår kundeservice hele Norge angående eiendomstekniske problemer.

24 Center sørger for at kunden kommer i kontakt med rett leverandør som kan være på stedet til rett tid. Vi synes det skal være bekymringsløst og raskt å få hjelp når du trenger det!

Typiske skader som dekkes av boligforsikringen er vannskader forårsaket av ødelagte rør eller utstyr knyttet til denne, samt brann-, røyk- og sotskader. Erstatningsbeløpet ved vannskade påvirkes av alderen på den ødelagte enheten eller rørledningen.

Ring uansett. 24 Centers kundeservice ønsker å hjelpe kunder i alle nødsituasjoner. Samtalen er gratis og mange ting kan løses hjemme ved hjelp av tips basert på kundeservicens erfaring.

24 Center betjener også mindre presserende bestillinger. Jobber som bestilles minst tre virkedager i forveien har også en billigere timepris. Du kan selv legge inn bestillingen som en nettbestilling på vår nettside på https://24center.no/online-bestilling/

Obs!

24 Center har ennå ikke startet driften.
Vennligst sjekk igjen høsten 2021 når vi blir aktive!

Nettstedet vårt bruker informasjonskapsler. Ved å bruke tjenestene våre godtar du bruken av informasjonskapsler. Les mer